4 Ocak 2010 Pazartesi

Güzelmiş de hem...

Elif Şafak'ın fotoğraflarını ilk gördüğümde ya dedim kendi kendime 'güzelmiş de hem'. Genellikle başarılı kadınların dış görünümlerinden beklentiler düşük oluyor, hele ki bu bir yazar ve akademisyense.. Sarı saçlı, ela gözlü, gayet hoş bir kadındı karşımdaki. Hatta Aşk romanının yanındaki bu fotoğrafı ilk gördüğümde


kitap tanıtımında kullanılan bir figür zannettim kendisini. Hem başarılı, hem de güzel olunca kıskançlık damarlarım da kabarmadı değil. Üstelik kendisi bir anne. Kitapları satıyor, mutlu bir evliliği ve çocukları var, e hoş bir bayan da; daha ne ister ki bir insan diye düşündüm. Sonrasında kitaplarında anlattıklarını okuyunca sırf bunlar yeterli değilmiş dedim; yazarlık aşkı diye bir şey de var; varlıktan da yokluktan da varedebilmek...
Birisine de benziyordu ama çıkartamadım. Sonrasında şu fotoğrafları görünce anladım.









Evet ya, kendisi hakikaten Gymneth Paltrow'a da benziyor. Daha da gıcık olduk şimdi Türk kadınları olarak...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder